Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 marca 2011

ogólne założenia były i są nadal takie :
- Silnik Subaru dla komfortu i ogrzewania. mam zamiar zagazować ( nie czarujmy się to nie są ekonomiczne maszyny)
- Zawieszenie póki co bez zmian ( chodzi o jazdę po naszych drogach )
- W miarę oryginalny wygląd (ale nie jestem ortodoksem i mam kilka niecnych planów) bo po prostu ogórek mi się podoba
Jednakże ponieważ jest to model T2b a mnie się bardziej podobają T2a ( przejściówki) postanowiłem postarzyć ogra :)

Dlaczego Subaru?
Jesienią 2008r. wybrałem się Garbem do chorwacji ( z moją lepszą połową) . Chciałem spełnić jedno ze swoich marzeń , tj dojechać na jacht garbusem . W tamtą stronę wiozłem przyjaciela a nasze małżonki jechały normalnym autem. wyprawa rewelka , micha mi się cieszyła cały czas. Trochę nas przegwiździło ( wrzesień) bo w moim garbie ogrzewanie nie występuje :) ( silnik 1776, przerobiony wydech i na wymienniki ciepła nie starczyło miejsca)

Wracaliśmy już w październiku , przez alpy, temp około 6-8 stopni , Ania zawinięta w śpiwór , ja w czapce i rękawiczkach . Było trochę mniej zabawnie :)
Wtedy chyba pomyślałem że następne stare auto jak najbardziej ale z nowoczesnym silnikiem i ogrzewaniem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz